fuitsmystyle

zup dudes! Jag heter då Mikaela och bor på Gotland. jag är en livlig och busig tjej som kommer skriva om allt som kommer mig i tankarna! puss!

Pengar, helt gratis!?

Publicerad 2012-05-02 23:00:02 i Adams inlägg (:

Ja, titeln stämmer, pengar kan man få gratis, det enda som behövs är ett PayPal konto, och två hemsidor som jag idag har kommit över, på bara en timme har jag tjänat 500Kr. Och nu ska jag lära ER.
Steg 1: Skapa ett paypal konto.
Steg 2: Klicka på bannerna nedanför och gör ett konto.
Steg 3: Gör en webbsida som denna: http://guide-to-make-money-fast.weebly.com/index.html
Steg 4: Skicka runt länken till eran webbsida till alla! Gör en video på youtube, lägg upp som jag gjort på bloggen och tjäna pengar.
Man får till och med $5 för att bara göra ett konto. Testa, DET FUNKAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela