fuitsmystyle

zup dudes! Jag heter då Mikaela och bor på Gotland. jag är en livlig och busig tjej som kommer skriva om allt som kommer mig i tankarna! puss!

Trött

Publicerad 2012-12-17 21:46:56 i Allmänt

Fan va trött jag e.. Helt otroligt att jag är trött efter en sån här seg och tråkig dag -.- har sett tv, tvättat och pratat med mamma.. Kul liv va? Nej -.- Fyfan Asså, men här iaf rena kläder nu och har haft en Chill dag :p Hahahah btw jag älskar smileysar ;) åh älskar att prata med baby han gör min dag :D han kommer hem till mig imorgon fett myyyys! Haha syrrans familj och älskling ska ju fira jul hemma vid oss och det kommer bli så jävla packat med folk överallt -.- och jag har självklart störst rum... Men så jag och Adam kommer ta fias rum och Fia, Kim och Filip kommer sova i mitt rum sen Linda och Anton i vardagsrummet och mamma och pappa i deras rum.. Fan va jag hatar högtider O.o aja ska sova snart... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela