fuitsmystyle

zup dudes! Jag heter då Mikaela och bor på Gotland. jag är en livlig och busig tjej som kommer skriva om allt som kommer mig i tankarna! puss!

Snö

Publicerad 2012-12-03 08:42:18 i Allmänt

Massa snö, EN JÄVLA MASSA SNÖ!!! Älskar snö men hatar kylan mer än något i världen... Ingen bra kombo.. Min dåliga blodcirkulation gör att jag inte ens kan ha snöbollskrig ;( Fml :( haha gillar å blogga men suger på de XD kommer aldrig ihåg de :p Aja anyhow, åkte till skolan imorse och va glad faktiskt :) sen när jag kommit till skolan så fanns det inget jag klarar av att göra typ så fic åka hem... MEEEN DET GÅR INGEN JÄVLA BUSS HEM TILL MIG FÖRENS KLOCKAN 2 -.- :@@@ så fick åka hem till älsklingen ist ^^ han vet inget ännu :3 så ska överraska honom eftersom han är hemma själv (: hihi puss bloggar sen om jag orkar :p HAHAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela