fuitsmystyle

zup dudes! Jag heter då Mikaela och bor på Gotland. jag är en livlig och busig tjej som kommer skriva om allt som kommer mig i tankarna! puss!

Buss :)

Publicerad 2012-11-20 07:26:53 i Allmänt

Tjena! Sitter på buss satan och ska te skolan.. Min rygg typ dödar mig, har inte fått sova på 2 nätter så hoppas på att sjukgymnasten kan fixa de annars lär jag få byta program :/ och det skulle ju va hemskt :( Aja jag vet vad jag annars ska satsa på iaf :p
Hahah detta är helt irrelevant men jag tappade bort mina vantar häromdagen utan att veta hur jag tappat bort dom, så hittar mamma dom ute vid bussen på en vägpinne :s tror de är nån psyko mördare som vill åt mig :o Aja skriver sen puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela