fuitsmystyle

zup dudes! Jag heter då Mikaela och bor på Gotland. jag är en livlig och busig tjej som kommer skriva om allt som kommer mig i tankarna! puss!

Tjaaaaa

Publicerad 2012-12-06 11:42:34 i Allmänt

Hatar att va i skolan,,, kul att åka till skolan för att ha 2 lektioner Lixom -.- Aja sitter här nu och väntar på krullis och ronjey, feting drygt ju :( gjorde svenska prov idag, gick fett bra :D sen hade vi engelska då jag inte hade nå å göra så hade fett tråkigt :p meeeen igår så bakade jag och syster Thildan lussebullar som blev missbildade XD sen spela jag lol i några timmar vilket va fett skönt ^^, sen när jag skulle sova så ringde min Norrlands vän David och hans kompisar mig XD och dom va ganska random och tycker min dialekt är sjukt kul av nån anledning :p Aja jag hade kul iaf ;) men nu ska jag snart käka lunch och hoppas på att jag kommer ihåg att blogga senare ;D puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela