fuitsmystyle

zup dudes! Jag heter då Mikaela och bor på Gotland. jag är en livlig och busig tjej som kommer skriva om allt som kommer mig i tankarna! puss!

Fyfan!

Publicerad 2012-05-27 23:12:54 i Mikaelas inlägg (:

Detta har vart den värsta dagen i mitt liv, vaknar av att polisen ringer och frågar efter min syster och massa och jag fatta inte ett skit.. Får sedan veta att natten till idag så blev min syster grovt misshandlad och våldtagen.. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hoppas hon vet att jag finns här för henne! Ska krama om henne inatt så hon vet att jag stöttar henne och skyddar henne i vått och tort. Min älskar storasyster, som alltid har sagt att jag ska va försiktig och aldrig va ensam ifall att de händer nått, så händer det värsta henne.. Andra gången hon blir misshandlad och nu blir hon både misshandlad och våldtagen.. Jag älskar henne otroligt mycket. Hon får dela säng med mig inatt, för jag vill att hon ska vara så trygg som möjligt, jag vill att hon ska veta att jag verkligen bryr mig om henne och skyddar henne när hon sover så hon ska slippa tänka på denna hemska händelse... Jag hoppas hon verkligen vet att jag älskar henne. Hon är den bästa, hon är den starkaste <3 död åt de svinet som la handen på henne. Ruttna i helvetet, jag svär jag dödar dig om jag får reda på vem du är ditt satans äckel du har ingen rätt att leva längre. Jag hatar dig. Ingen lägger handen på min familj INGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela