fuitsmystyle

zup dudes! Jag heter då Mikaela och bor på Gotland. jag är en livlig och busig tjej som kommer skriva om allt som kommer mig i tankarna! puss!

trött

Publicerad 2012-03-12 21:22:42 i Mikaelas inlägg (:

jag ligger  nu i sängen efter en lång jävla dag asså :p har varit med amanda hla dagen efter skola, skulle egentligen sova där men åkte hem ist (: imorgon ska vi ha spexfoto i skolan så jag och amanda ska a utklädda till killar och theo och danne ska va tjejer xD kommer bli awesome!!! :D saknar min adam faktiskt, han är ju som sagt hemma hos jack te på onsdag :/ kommer inte stå ut! :( saknar allra mest hans värme under täcket :o han är typ som ett mänskligt element xD han är så mushigushi ^^, hoppas han vill komma hit imorgon iist ^^, men ska sova nu har np imorgon, måste va utvilad .. godnatt folket! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela