fuitsmystyle

zup dudes! Jag heter då Mikaela och bor på Gotland. jag är en livlig och busig tjej som kommer skriva om allt som kommer mig i tankarna! puss!

Tjocka sig?

Publicerad 2012-03-12 17:03:03 i Adams inlägg (:

Nu blir det pizza hemma hos Jack, vilket underbart välkomnande ^^
Vädret och musik gör oss verkligen sugna på träning :D
Som titeln säger, jag sitter och undrar varför folk tror att dom måste äta nyttigt och träna konstant för att hålla sig i form. Själv tränar jag 2-3 dagar i veckan men jag tränar inte på gym. Tycker att gym är tråkigt och känner ingen form av förändring kroppsligt. Gör som jag, ät vad du vill och träna på ett sätt som du finner intressant och roligt. Vissa finner gym trevligt och roligt. Vad är så roligt med att springa på band och lyfta vikter? Bara lyfta saker låter lite som slavarbete enligt mej.
Jag springer ute och ser världen i ett annat perspektiv, jag ser en möjlighet i varje bänk/mur/trappa och liknande medans folk på gym bara ser en spegel och en fot framför den andra :p

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela