fuitsmystyle

zup dudes! Jag heter då Mikaela och bor på Gotland. jag är en livlig och busig tjej som kommer skriva om allt som kommer mig i tankarna! puss!

Skolan!

Publicerad 2012-03-15 12:10:29 i Allmänt

sitter i skolan i bibblan och gör massa uppsatser om tex förintelsen (Koncentrationslägrena) jobbigt! den ska va klar nästa vecka och jag har inte kommit någon vart alls känns det som D: ska strax ha kemi lektion :/ aja ska bli kul att ha datasal ;) men idag har iaf jag haft mentorsdag och fick reda på vad jag troligtvis får för betyg! ;D har G i allt uton sammhälls kunskap och trolkigtvis 3 VGn och ett MVG :D men dock 3 IG varningar :/ xD men jag SKA fixa betygen för jag ska fanimej in på bygg!! :D Hihi sitter och smsar med adam ^^, han är mej en rolig typ :) aja men nu ska jag dra på lektion är redan sen :$ ha en bra dag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela