fuitsmystyle

zup dudes! Jag heter då Mikaela och bor på Gotland. jag är en livlig och busig tjej som kommer skriva om allt som kommer mig i tankarna! puss!

Parkour och akrobatik, min livsglädje.

Publicerad 2012-03-12 12:35:17 i Adams inlägg (:

Som ni kanske ser på rubriken så har ni nog fattat det mesta ^^
Det är min livsglädje (Förutom Mikaela själv:p)

Parkour tycker JAG är en kroppslig inriktning, typ som yoga, man håller sig stark och man bygger upp en robust källa.
Det jag gillar mest är att det är ett motto. "Att ta sig över hinder"


Det händer inte ofta att jag tar sådana här bilder för jag tänker inte på det..
Tänker på vad jag gör och inte vad jag ska göra framför kameran :p
Men ikväll tänkte jag försöka komma ihåg och ta bilder på akrobatik träningen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela