fuitsmystyle

zup dudes! Jag heter då Mikaela och bor på Gotland. jag är en livlig och busig tjej som kommer skriva om allt som kommer mig i tankarna! puss!

I bilen. Gamla minnen.

Publicerad 2012-03-15 20:55:13 i Adams inlägg (:

Nu sitter man i bilen på väg hem och är väldigt besviken på lärarna och hur dom behandlar mej som elev.
Matteläraren säger att jag inte är klar med min matte trots att jag lämnade in sex (6) prov på en dag. När han frågar hur det går med mattensäger jag lite nonchalant att "jag är klar". Vadå klar frågar han. Jag säger att jag lämnat in alla mina prov och är klar med matten. "Skitsnack".. Va?.. Gubben sa att de jag sa är skitsnack?.. Jag frågade såklart om han va dum i huvudet och sen gick jag direkt till min mentor och förklarade läget för honom. Han verkade chockad över de som han sagt och sa att han skulle prata med min andra lärare. Imorgon ska vi se vad dom kommit fram till.. Om dom kommer fram till att jag ska göra om proven tänker jag göra alla 6 prov, kopiera dom i oändliga kopior.. "Här gubbjävel, tappa inte bort dom här också".. Nej men allvarligt folket, jag blir väldigt upprörd över sånt här, bara när jag gick i femman så sa en av mina lärare att jag hade en hjärnskada. Bara för att jag är lite skrikig och har spring i benen i den åldern. Tack, man känner sej så uppskattad..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela