fuitsmystyle

zup dudes! Jag heter då Mikaela och bor på Gotland. jag är en livlig och busig tjej som kommer skriva om allt som kommer mig i tankarna! puss!

Lång dag!

Publicerad 2012-02-16 21:25:17 i Mikaelas inlägg (:

Hej allihopa! jag heter mikaela, jag och min pojkvän adam har bestämt oss för att skaffa en blogg tillsammans xD men de ska nog gå bra tror jag ;D
Aja min dag har varit lååång som sagt, skolan va fett dryg och vi hade dessutom en låååång dag slutade halv 4 lixom -.- men efter de så skulle jag till polisstationen och kolla om dom hade fått in mina nycklar men jag drog hem ist för adam hade inte tid att följa med mej och jga vågade inte gå dit själv :$ men jag åkte hem iaf och åt bullar och såg en film :P filmen va grymt rolig xD kommer dock inte ihåg va den hette :P men imorrn blir de kul som satan ska ni veta ! :D men de va allt jag hade att skriva just nu hade tänkt att gå och sova faktiskt ^^, 
Sleep Tight ! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela